Wednesday, June 6, 2007

ce propozitii clare?rebeliunea cuvintelor, sa se aseze in propozitie cum vor!

am vazut acuma ceva timp..sesiune trecuta, examenul de etica, imi aduc aminte perfect, stresata asa un pic. ...am vazut personajul:D nu mi-a atras atentia pana atunci, si totusi l-am vazut din prima, mi-am adus aminte cat am ras cu el si cum mai ziceau colegele de camera ca sunt nebuna cum pot rade cu atata pofta . avea alta infatisare, dar nu puteai sa nu recunosti din...poza ca era aceeasi carte. "trei intr-o barca" prima oara am vazut mana care tinea cartea:) apoi omul.
cine nu a citit-o si vrea sa rada, sa se simta bine trebuie neaparat sa se dea putin pe valuri. nu's critic literar(nici gramatica nu imi place) dar ma face sa zambesc : jerome k. jerome

3 comments:

L said...

cred ca azi fac pe nebuna (in sensul ca nu mai am bani) si-mi cumpar "Eu cu ai mei".
Plouaaa aici :((

o cireaşă said...

mie mi-a placut mai mult decat "eu cu ai mei" ----"gandurile trandave ale unui pierde vara" (idle thoughts of an idle fellow) asa ne caracterizeaza, de nu-ti imaginezi;)

sfinxu said...

etica? 3 intr-o barca? fara a mai numara si cainele? suna cunoscut.