Friday, June 1, 2007

idei

of...aveam atatea idei, am inceput blogu' asta acum parca e vant in capul meu.
stiu de ce l-am inceput oricum:D
facusem o pasiune pentru tipul de la The Amsterdams si am zis ca uite asa pot sa imi arat aprecierea pentru..muzica lui si pentru felul fain in care se imbraca.
dar gata azi, cam 16-17 zile mai tarziu pot sa spun ca am trecut mai departe. sunt o optimista ce sa zic, el la Bucuresti eu in Timisoara, cine stie cand ne mai vedem, n-are rost sa stau asa degeaba cu gandul la povesti:-<
asa azi a fost o zi faina, daca excludem faptul ca nu am invatat deloc, zilele alea sunt si mai faine:D.
m-am trezit dimineata am mers la sport, mai aveam o prezenta de facut si acolo l-am vazut pe el un tip asa draguttttt;;), care m-a salutat m-a intrebat ce mai fac si eu :"bineeee" dar nu pot pur si simplu sa imi aduc aminte de unde il stiu, il cunosc da' de unde. asa concluzionez eu ca am probleme cu memoria, de alea serioase, e a Tz-nspea oara cand uit de unde cunosc pe cineva care ma saluta:( eu care inainte ma laudam cu memoria mea fotografica de invidiat acum rotitele nu mai functioneaza.
idei imi vin si pleaca, nu stiu unde, le alerg le prind de picior da reusesc sa ma bata la timp si fug mai departe.
se misca totul cu atata viteza incat am ramas cu ani in urma.

No comments: